Gothaer TU zmienia się w Wiener TU

Towarzystwo Ubezpieczeniowe Gothaer zmienia nazwę na Wiener. W piątek na V kongresie ubezpieczyciela w Mikołajkach zaprezentowano nową nazwę, logo i plany na najbliższą przyszłość.  Zmiany są odzwierciedleniem siły, tradycji, a kolory symbolizują aktywność, nowoczesność i siłę.

„Stałość w zmienności”

V Kongres Gothaer odbył się w dniach 16-18 maja w hotelu Gołębiewski w Mikołajkach. Można śmiało powiedzieć, że był to historyczny event – zaprezentowano nową identyfikację wizualną firmy, a hasłem przewodnim spotkania była „Stałość w zmienności”.

 

Anna Włodarczyk-Moczkowska, Prezes Zarządu Gothaer TU S.A.,  podkreślała na spotkaniu w Mikołajkach:
 
„Nie jest tajemnicą, ze to właśnie Wy, agenci jesteście ogniwem z Klientami. Razem stanowimy o wartości naszej spółki i jakości oferowanych ubezpieczeń. Dlatego wybór naszego Kongresu jako najlepszego momentu do prezentacji nowej marki – Wiener TU S.A., był oczywisty (…). Energia to siła sprawcza, która tym razem znalazła swoje symboliczne oblicze – markę Wiener TU S.A.

Nowe logo to  połączenie siły i doświadczenia

Ostatnie miesiące były czasem dużych zmian dla firmy Gothaer TU S.A. Na początku roku ubezpieczyciel dołączył do austriackiej Vienna Insurance Group. Kolejnym krokiem była metamorfoza wizualna – zmiany dotyczyły nazwy firmy i kolorów. Wiener TU S.A jest nawiązaniem do austriackich korzeni, które sięgają 1824 roku.

Franz Fuchs, dyrektor generalny Vienna Insurance Group Polska powiedział:
 
„Vienna Insurance Group” – Wien – Austria – z jednej strony ma ścisły związek z Wiedniem, z VIG, a jeśliby zabawić się w grę słowną, to w tej nazwie słyszymy też „winner” (ang. zwycięzca”).

Czym jest Wienet?

Oprócz prezentacji nowej nazwy i identyfikacji wizualnej przedstawiono także „Wienet”. To nowa platforma sprzedażowa, która powstała w wyniku wielu spotkań, rozmów i wymiany informacji.  Nowa platforma ma ulepszyć codzienną pracę agenta. Wprowadzono m.in nowe kalkulatory i zindywidualizowano proces sprzedaży. Michał Milewski – dyrektor Biura Sprzedaży Ubezpieczeń Detalicznych podkreśla:
 
„Oczywiście nazwa podobnie jak samo narzędzie jest owocem naszej współpracy”. Nowy portal będzie  wsparciem w pracy każdego Agenta, który zmaga się z IDD, RODO, APK oraz… nadmiarem obowiązków i co się z tym wiąże – permanentnym brakiem czasu”
 
źródło: Voice / Mikołajki, 16-18 maja 2019 r.